De school is weer begonnen

Beste ouders/verzorgers

De mooie, zonnige vakantie is dan toch voorbij.

Vanaf maandag 28 augustus aanstaande staan we in de startblokken om, samen met u, van ieder kind een meesterwerk te maken.

Daar hebben we veel zin in. Er staat van alles op de planning.

We gaan er een leuk schooljaar van maken en hopen op een mooie samenwerking!

School start op de gewone schooltijden en zoals al in de schoolgids, die deze week wordt verspreid, en in de eindejaarsbrief die op 12 juli is meegegaan en op Isy staat vermeld.

1. Het schooljaar start op maandag 28 augustus om 08.30 uur.
  2. Verzamelen van de kinderen om 08.25 uur op speelplaats bij de vaste plek daar komt de leerkracht de kinderen ophalen.
  3. De kinderen gaan met hun juf/meester naar de voor hun bedoelde ingang en dan naar hun groepslokaal.
  4. Er wordt gezorgd voor een traktatie voor de kinderen in de loop van de dag.
  5. U kunt uw kinderen halen en brengen tot of vanaf de poort. Het vergroot het overzicht en toezicht voor ons. Uitzondering zijn de ouders van nieuwe 4 -jarigen. Zij ontvangen apart een mail of telefoontje hoe dat voor hen geregeld is.
  6. Met het oog op de veiligheid verzoeken wij u om ervoor te zorgen dat uw kinderen niet voor kwart over 8 naar school komen. De kinderen gaan naar binnen bij de eerste schoolbel, dat is 5 minuten voor het begin van de officiële schooltijd.

Vanaf 29 augustus is de inloop anders geregeld, dat bespreken we de 28ste met de kinderen.

Even al vooraf. Kinderen hoeven van thuis geen (voet)ballen mee te nemen naar school. Er zijn genoeg ballen op school om te spelen in de pauze!

Met vriendelijke groet

Team OBS de Droomboom