Etalages in de stad gevuld met Carnavals knutselwerk van onze school

Beste ouders/verzorgers,

De afgelopen weken hebben de kinderen van groep 3b, 5b en 6b hard gewerkt aan een knutselwerk voor de carnaval. De gemaakte werkjes van groep 5 en 6 zijn sinds afgelopen vrijdag te bewonderen in de etalage bij Pieters Dortu (aan de Geleenstraat 34, tegenover het gemeentehuis). De werkjes van groep 3b staan in de etalage van TUI reizen (Saroleastraat 24). Misschien vindt u het leuk om zelf ook eens een kijkje te gaan nemen met uw zoon of dochter. De klassen kunnen hier zelfs nog een prijs mee winnen. Tot slot nog een dankwoord aan juf Hetty, die het idee van groep 5 en 6 heeft bedacht en ons de afgelopen weken veel heeft geholpen!