Sinterklaas cadeau

Beste ouders/verzorgers,

Afgelopen week is de Sint op school geweest en voor alle kinderen is er toen een persoonlijk cadeau achter gelaten. Een linnen tas die zelf versierd (met textielstiften) mocht worden. Deze opdracht is in de meeste groepen uitgevoerd en de tassen zijn mee naar huis mogen gaan. Ze zijn wasmachinevriendelijk. De kinderen kunnen ze dus gebruiken, in weer en wind, om bijvoorbeeld de gymspullen in te doen.

Dit cadeau is mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van het Jeugd Educatie Fonds en een sponsoring van Albert Heijn, Action, Kok Lexmond, Timmer- en dakdekkersbedrijf Borgans en Dekkers recycling vof.

Verder bedanken we de een aantal enthousiaste moeders die, voor en tijdens het feest op school, flink hebben geholpen.

Enkele voorbeelden ziet u in de foto’s.

Team obs de Droomboom